Általános üzleti feltételek

  1. Általános

Az Általános Szerződési Feltételek a fogyasztóvédelemre vonatkozó előírásoknak megfelelően, a Szlovén Kereskedelmi és Iparkamara ajánlásai, valamint az online és az Elektronikus kereskedés nemzetközi kódexei alapján vannak összeállítva.

A szolgáltató:

Név: Beloved d.o.o.

Székhely: Jezdarska ulica 8a, 2000 Maribor, Szlovénia

Levelezési cím: GLS visszáru raktár (Beloved d.o.o.), GLS Európa u. 2., 2351 Alsónémedi

Cégjegyzékszám: 8563349000

Közösségi adószám:  SI65892267

Nyilvántartásba vevő szerv: Maribori Törvényszék Cégbírósága

Számlaszám: IBAN SI56 0400 0026 6060 853 (Nova KBM d.d.)

E-mail cím: [email protected]

A Belovedfashion.hu online áruházat (a továbbiakban »Belovedfashion.hu« vagy »online áruház«) a Beloved d.o.o. vállalat (a továbbiakban »vállalat« vagy »szolgáltató«) kezeli.

A Belovedfashion.hu online áruház és a benne található minden adat, a termékek képei, a weboldalon található grafikai és video elemek a szerzői jogi törvény védelme alatt állnak, és előzetes írásbeli engedély nélkül nem reprodukálhatók vagy felhasználhatók. A Beloved márkanév és logó a Beloved d.o.o vállalat tulajdonában vannak.

  1. Az információk rendelkezésre állása

A szolgáltató vállalja, hogy a felhasználó számára mindig rendelkezésre állnak:

  • a szolgáltató személyazonosságára vonatkozó információk (különös tekintettel a vállalat nevére és székhelyére, valamint a vállalat nyilvántartási számára);
  • kapcsolattartási adatok, amelyek lehetővé teszik a felhasználó számára, hogy gyorsan és hatékonyan kommunikáljon a szolgáltatóval (e-mail cím, telefon stb.);
  • az információk a termékek vagy szolgáltatások alapvető jellemzőiről az online áruház kínálatában, beleértve az értékesítés utáni szolgáltatásokat és garanciát;
  • az információk a termékek vagy az online áruházak szolgáltatásai elérhetőségéről;
  • a termékek kiszállításának módja és feltételei illetve a szolgáltatások teljesítésésről szóló információk, különös tekintettel a kézbesítés helyére és idejére;
  • a fizetés módjára vonatkozó információk;
  • az információk az online áruház ajánlatának érvényességéről;
  • az információk arról az időtartamról, amelyben a szerződéstől még el lehet állni, és az elállás feltételeiről;
  • az információk a termékek visszaküldésének lehetőségéről, valamint arról, hogy az ilyen visszaküldés mennyibe kerül a felhasználónak;
  • az információk a felhasználói panaszkezelési eljárásról és az információk az eladó kapcsolattartóiról a felhasználókkal való kapcsolattartáshoz.
  1. Fizetési módok

A szolgáltató az online áruházban megrendelt termékek fizetésének 3 biztonságos módját kínálja:

  • Utánvétes fizetés (készpénzzel); ha más címet adott meg a kézbesítéshez, az utánvétes fizetés nem lehetséges.
  • Fizetés PayPallal.
  • Fizetés hitelkártyákkal.

14900 Ft feletti termékek megrendelésekor a csomagolás és a szállítás költségei ingyenesek.

14990 Ft értékű termékek megrendelésekor a csomagolás és a szállítás költsége 990 Ft.

Az elküldött csomagok gyakori nem átvétele esetén fenntartjuk a jogot, hogy az ügyfél az elküldés előtt fizet a csomagért (előszámla alapján).

  1. Az árak

Az árak a rendelés leadásakor érvényesek, és nem rendelkeznek előre meghatározott érvényességgel. Az árak forintban vannak megadva. A weboldalon található összes különleges ajánlat a megadott dátumig vagy a készlet erejéig érvényes. A promóciók és a különleges ajánlatok kizárásra kerülnek, hacsak az nincs másként feltüntetve. A szolgáltató fenntartja a jogot az árak előzetes értesítés nélküli megváltoztatására.

  1. A regisztráció

Az online áruházba történő regisztrációval a látogató megszerzi az e-mail címével megegyező felhasználónevet és a felhasználó által meghatározott felhasználói jelszót. A felhasználót a felhasználóneve és jelszava egyértelműen meghatározza és összeköti a megadott adatokkal. Így a vásárlónak meg van könnyítve a vásárlás, és a szolgáltató biztosítja, hogy az adatok teljes körű védelme és felhasználása a (potenciális) vásárló egyetértésének feltételeivel összhangban történjen.

A termék megrendelésekor a Belovedfashion.hu online áruházba nem szükséges regisztrálni. A sikeres vásárláshoz a következő adatok szükségesek: a fizető címe ill. szállítási cím, mobiltelefonszám és e-mail cím, amelyre a vásárló visszaigazolást kap a vásárlásról.  A sikeresen leadott rendeléssel ill. a weboldalon történő vásárlással elfogadja ezeket az általános szerződési feltételeket.

  1. A vásárlás folyamata és a rendelés

Igyekeztünk az online áruházban történő vásárlást a lehető legnagyobb mértékben leegyszerűsíteni és felhasználóbaráttá tenni. Az ügyfél a “Kosárba teszem” gombra kattintva hozzáadja a kívánt terméket a kosárhoz. A termékre kattintva az ügyfélnek ki kell választania a kívánt termékméretet és mennyiséget, majd a ”Kosárba teszem” gombra kell kattintania. A kosárban azok a termékek láthatók, amelyeket az online áruházban végzett keresés közben adott hozzá a kosárhoz. Egy adott termék eltávolításához a kosárból kattintson a termék melletti ”x” linkre. Ha egy adott terméket szeretne a kosárba helyezni, a “Vásárlás folytatása” linkre szükséges kattintania. Az említett linkre kattintva visszatér az online áruházba.

A rendelés befejezéséhez kattintson a “Tovább a pénztárhoz” gombra.

Amennyiben nem regisztrált felhasználója az online áruháznak, adja meg a szállításhoz szükséges adatokat, és válassza ki a fizetési módot (utánvétes fizetés, hitelkártyás fizetés vagy PayPallal való fizetés). Ebben a lépésben promóciós kupont is megadhat, ha van ilyene, az erre a célra szolgáló mezőbe. Ha a rendelés összege nem éri el a 14900 Ft értéket, akkor 990 Ft postaköltség kerül felszámolásra, a magasabb összegek pedig postaköltség mentesek.

Ha a rendelés sikeresen be lett fejezve, a weboldalon megjelenik a “Megkaptuk a rendelést” szöveg. Ezenkívül e-mailt kap a rendelés részleteivel arra az e-mail címre, amelyet a regisztráció vagy a szállítási információk megadása során adott meg.

Az online áruház és az ügyfél közötti adásvételi szerződés abban a pillanatban jön létre az online áruházban, amikor az online áruház elküldi az ügyfélnek az első elektronikus üzenetet a rendelés állapotáról. Az adásvételi szerződést (rendelést) elektronikus formában tároljuk a szolgáltató szerverén. Ettől a pillanattól kezdve minden ár és egyéb feltétel rögzítve van, és az online áruházra és a vásárlóra egyaránt érvényes. A szerződéshez való hozzáférés személyesen postai úton vagy e-mailben lehetséges. Vásárlónak az a személy bizonyul, aki a rendelés leadásakor megadott adatokkal rendelkezik.

Az online üzleti tevékenység jellege miatt az online áruházban található termékek kínálata gyakran és gyorsan változik, valamint frissül.

  1. A rendelés megváltoztatása és lemondása

A leadott rendeléssel kapcsolatos minden kívánt változás úgy közölhető, hogy választ küld a rendelés leadásakor kapott e-mailre vagy kapcsolatba lép velünk az [email protected] e-mail címen.

Az ügyfélnek jogában áll a rendeléstől számított 2 órán belül lemondani a rendelést. Ezen határidő lejárta után már nem lehet lemondani a rendelést. A rendelés időben történő lemondása esetén a vásárlónak semmilyen költsége nincs ezzel kapcsolatban. Az ügyfél később is lemondhatja rendelését, de csak akkor, ha e-mailben értesítik arról, hogy az általa megrendelt termék átmenetileg nincs raktáron. A rendelést lemondhatja e-mailben az [email protected] címen.

  1. Garancia a műszaki jellegű termékekre

Az online áruház legalább egyéves garanciát állít ki a megvásárolt műszaki jellegű termékekre, amely a vásárlás napjától érvényes. Ez a garancia minden olyan hibára vonatkozik, amelyről kimutatható, hogy a szállításkor már fennálló anyag- és gyártási hibák okozták.

A www.belovedfashion.hu online áruházban le fogjuk cserélni a termékeket újakra.

A megvásárolt termékek számlát és használati utasítást tartalmaznak. A garancia igényléséhez számlát szükséges felmutatni.

A törvény szerint a www.belovedfashion.hu online áruháznak legkésőbb 45 napon belül kell megoldania a garanciát. A garancia alapján jóváhagyott termékek a Beloved d.o.o. tulajdonába kerülnek.

  1. Termékhiba

Az eladó (szolgáltató) köteles az árut a szerződésnek megfelelően eljuttatni a fogyasztóhoz (vásárló), és felelős annak teljesítésében bekövetkezett termékhibákért.

A termék hibás:

  1. ha a termék nem rendelkezik a szokásos használatához vagy eladáshoz szükséges tulajdonságokkal;
  2. ha a termék nem rendelkezik a különleges felhasználáshoz szükséges tulajdonságokkal, amelyek miatt a vevő megvette, de amelyekről az eladó tudott vagy tudnia kellett volna;
  3. ha a terméknek nincsenek kifejezetten vagy némán megegyezett vagy előírt tulajdonságai;
  4. ha az eladó olyan dolgot kézbesített, amely nem felel meg a mintának vagy a modellnek, kivéve, ha a minta vagy modell csak értesítés céljából lett feltüntetve.

Az áruk normal ill. szokásos használatra való alkalmasságát az azonos típusú normál áruk fényében szükséges értékelni, és figyelembe kell venni az eladó vagy az eladó által az áruk jellemzőire vonatkozó esetleges nyilatkozatokat, különösen reklámozással, termékbemutatással vagy magukon az árukon található feltüntetésekkel.

A fogyasztó akkor élhet a termékhibából eredő jogaival, ha a hiba felfedezésének napjától számított két hónapon belül értesíti az eladót a hibáról.

A fogyasztónak a hibáról szóló értesítésben részletesebben le kell írnia a hibát, és lehetővé kell tennie az eladó számára a termék megvizsgálását.

A fogyasztó e-mailen keresztül értesítheti az eladót a hibáról, amelyről az eladónak igazolást kell kiállítania, vagy elküldheti abba az üzletbe, ahol a terméket vásárolta, vagy annak az eladó képviselőjének, akivel szerződést kötött.

Az eladó nem felel azért a termékhibáért, amely a termék átadásától számított két év elteltével jelentkezik.

A termékhiba akkor tekintendő már a kézbesítés során fennállónak, ha a kézbesítéstől számított hat hónapon belül következik be.

A fogyasztónak, aki helyesen tájékoztatta az eladót a hibáról, joga van kérni az eladót az áru hibájának kijavítására vagy a hibával arányos rész visszatérítésére, vagy a hibás áru új hibátlan áruval történő cseréjére, vagy a kifizetett összeg visszatérítésére.

A fogyasztónak mindenképpen joga van az eladótól kártérítést követelnie, különösen az anyagok, pótalkatrészek, munka, szállítás és szállítás költségeinek megtérítését, amelyek az e cikk előző bekezdésében említett kötelezettségek teljesítése miatt merültek fel.

Az első bekezdésben említett fogyasztói jogok két év elteltével járnak le attól a naptól számítva, amelyen az eladó tájékoztatva lett a termékhibáról.

  1. A szerződéstől való elállás és az áruk visszaküldése

Értékesítési távszerződések esetén a fogyasztónak jogában áll 14 napon belül tájékoztatni a vállalatot az [email protected] e-mail címen, hogy eláll a szerződéstől, anélkül, hogy meg kellene indokolnia döntését. Akkor vélik úgy, hogy a fogyasztó kellő időben megadta elállási nyilatkozatát, ha azt a szerződéstől való elállásra meghatározott határidőn belül elküldi.

A fogyasztónak legkésőbb a rendeléstől való elállásról szóló értesítést követő 14 napon belül vissza kell küldenie az árut a vállalatnak. A fogyasztó a következő címre küldi vissza az árut:

GLS visszáru raktár (Beloved d.o.o.)

GLS Európa u. 2.

2351 Alsónémedi

A megvásárolt termékeket sértetlenül, kopás nélkül, az eredeti csomagolásban,  címkével és azonos mennyiségben kell visszaküldeni a vállalatnak, kivéve, ha a termék a vásárló hibája nélkül megsemmisül, megrongálódik, elveszik vagy mennyisége csökken. Ha a postai csomag, amellyel a fogyasztó megkapta a megrendelt termékeket, fizikailag megsérül, tartalmában hiány van, vagy nyitás jelei vannak, a fogyasztónak panasztételi eljárást kell indítania a GLS futárszolgálatnál.

Az áru átvételét követően a vállalat a törvénynek megfelelően visszafizeti a fogyasztónak a vételárat. Az egyetlen költség, amelyet a fogyasztó visel a megrendeléstől való elállással kapcsolatban, az áru visszaküldésének közvetlen költsége. A váltságdíjas szállítmányokat nem fogadjuk el, és kézbesítéskor elutasítjuk.

A pénzvisszatérítést a vállalatnak haladéktalanul vagy legkésőbb az elállási értesítés kézhezvételét követő 14 napon belül kell teljesítenie. Az eladó a beérkezett kifizetéseket ugyanazokkal a fizetési módokkal téríti vissza a vásárlónak, mint amelyeket a vásárló használt, kivéve, ha a vásárló kifejezetten más fizetési eszköz használatát kérte, és ha a vásárló ennek következtében semmilyen költséget nem visel.

  1. Ajándékok a promóciós akciók során

Mivel szeretjük megajándékozni ügyfeleinket, gyakran folytatunk speciális promóciós akciókat. Ha az ügyfél úgy dönt, hogy igénybe vesz egy ilyen akciót, tudatában van és vállalja, hogy az ajándékokat is vissza kell küldenie, ha az árut részben vagy egészben visszaküldi, kivéve, ha a vásárlásból származó maradványérték még mindig meghaladja az ajándékra meghatározott határt, vagy ha a vásárló a visszaküldött terméket ugyanazon értéküre cseréli le az online áruházból.

  1. Ingyenes csere

Lehetővé tesszük a nem megfelelő termékek ingyenes cseréjét. A csere úgy zajlik, hogy új termékre ad le rendelést, és a megjegyzés alá beírja a CSERE szót és a cserélni kívánt termék nevét. Ha az új termék drágább, az árkülönbözetet külön fizeti átvétel során, olcsóbb termék esetén pedig az árkülönbözetet felhasználhatja jóváírásként a következő vásárlásnál, vagy visszatérítjük a bankszámlájára. A megjegyzés alatti bejegyzés feltétele a sikeres cserének, mivel ez nélkül a szolgáltató nem  veszi figyelembe.

A csere úgy zajlik, hogy a kézbesítő új csomagot szállít ki Önnek, és Ön egyidejűleg átadja a cserélni kívánt terméket, így a cserére szánt csomagokat nem lehet átirányítani az egyéb szokásos gyűjtőhelyekre. Csere esetén kérjük, hogy a csomag álljon készen a GLS számára.

A csere határideje a termék átvételétől számított 14 nap. Ingyenes csere csak egyszer lehetséges. A már egyszer cserélt termék cseréjének költségeit a felhasználó viseli. Ha a változtatás idején nem a címen tartózkodik, a következő lehetőségek közül választhat:

  • megállapodás a GLS futárszolgálattal az újbóli kiszállításról egy másik napon
  • szállítási cím megváltoztatása (pl. munkahelyre)
  • a csomag átvétele a GLS raktárában
  1. Szállítás

A szolgáltató szerződéses partnere a GLS. A raktáron lévő termékek szállítási ideje 1-3 munkanap a rendelés leadásának napjától számítva. A legtöbb csomag a következő munkanapon kerül kiszállításra. A szolgáltató fenntartja a jogot, hogy más futárszolgálatot válasszon, ha a rendelést hatékonyabban tudja teljesíteni.

  1. Panaszok és viták

A szolgáltató betartja a hatályos fogyasztóvédelmi jogszabályokat. A szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy hatékony panaszkezelő rendszert hozzon létre, és kijelöljön egy olyan személyt, akivel problémák esetén az ügyfél telefonon vagy e-mailen kapcsolatba léphet. Probléma esetén az ügyfél a panaszát az [email protected] e-mail címre küldheti el.

A szolgáltató 5 munkanapon belül megerősíti s panasz beérkezését, és tájékoztatja a felhasználót (vásárlót), hogy mennyi időbe tellik, hogy feldolgozza, valamint folyamatosan tájékoztatja az eljárás előrehaladásáról is. A szolgáltató mindent megtesz a viták békés úton történő rendezése érdekében. Ha a vita békés úton nem kerül rendezésre, a szolgáltató és a felhasználó közötti összes vita rendezésére kizárólag a helyi illetékes ljubljanai bíróság megbízott. A szolgáltató és a felhasználó (vásárló), mint az elektronikus kereskedelem résztvevői, kölcsönösen elismerik az elektronikus üzenetek érvényességét a bíróságon.

  1. Fogyasztói jogviták peren kívüli rendezése

A jogi normáknak megfelelően a szolgáltató nem ismer el egyetlen bíróságon kívüli fogyasztói vitarendező szolgáltatót sem, mint illetékest a fogyasztói viták rendezésében, amelyet a fogyasztó maga kezdeményezhetne a fogyasztói jogviták peren kívüli rendezéséről szóló törvénynek megfelelően.

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2020.11.17.

Kellemes és kedvező vásárlást kívánunk online áruházunkban!